Misschien is je vraagtekenveertje niet goed meer of gebroken? Zit deze wel goed gemonteert? Het niet soepel overschakelen heeft hiermee te maken. Voel even, met de motor uit, als je je achterwiel voor- en achteruitdraait of je een schokje/ klapje hoort/ voelt in de aandrijving. Hoor je klang-klang is het je vraagtekenveertje, anders mischien idd koppelingsveren 2e versnelling (te) kort.Zo de hele tomos rijd eindelijk weer goed!dus ik weer zeer blij.
Dus ik heb het voor elkaar gekregen om van een 1-speed blok een 2-speed blok te maken
Volgende probleem, als ik gas geef trekt hij voor een paar sec heel erg goed op, maar daarna maakt hij heelveel overtoeren in de 1e versnelling, en als hij naar versnelling 2 ga dan komt hij best moeilijk opgang voor een paar sec en trekt dan goed op.
Is dit opte lossen ?
Alles wat erin zat, moet er weer in. Het zit er niet voor niets. Dat het heel dun is maakt niet uit.
D'r is maar 1 soort van meen ik.Dat lijkt me niet echt slim, dus heb hem lkkr laten staan. ik ben naar 4 winkels geweest en geen 1 had zo'n ding omdat het zogenaamt een oud type is ?
dus ik bestel hem wel online dat ding. die op die site is de goede toch ?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 8 gasten