Ricardo,
Vermoedelijk is het naaldlager in het koppelingshuis defect. Dit kun je controleren door alle delen te verwijderen en vervolgens het koppelingshuis op de krukas te zetten. Het koppelingshuis moet dan 1 kant op vrij kunnen draaien en de andere kant op de krukas meenemen.
Bij het vervangen van het tandwiel moet je er op letten dat de tekst op het lager niet meer zichtbaar is als deze gemonteerd is.
Wij verwachten je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Antwoord op je vraag??....Wat bedoelen ze met dat lager dat je de text niet ziet ?....
Het 2-speed blok heb ik weer orgineel gemaakt en is nu weer een 1-speed.
Ik wil deze dus gaan maken en als het niet lukt weer terug gaan naar 2-speed want dat rijd nog....
Ik heb van het 1-speed blok alles goed gemonteerd.
als de tomos uit staat en ik draai aan het achterwiel dan blokeert hij totaal...
maar als ik de kickstarter een klein beetje draai draait het achterwiel gewoon normaal.
Als ik de tomos start dan draait het achterwiel gewoon constant en je hoort gewoon dat hij goed stationair loopt.
maar als je het achterwiel stopt door te remmen of door op de grond te zetten (dan kan het wiel niet meer draaien)
dan valt hij gewoon uit.
Dus als je wil rije moet je kicken op de standaard en dan gas geven, snel zitten en snel weg zijn. maar als je afremt en je komt tot stilstand (draait het wiel niet meer) dan valt de tomos uit
Wat zou er hier mee aan de hand kunnen zijn ? waar zou ik naar kunnen kijken of wat voor een probleem geeft dit als resultaat?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten