Kijk ff op pagina 6 van dit topic, daar staan alle foto's.Kan je wat foto's plaatsten van de onderdelen waar je problemen mee hebt?
Oke, srry danniet gezien.
Als ik zo kijk mis ik 2 ringen om me krukas. nummer 3
Is dit een groot prob ?
Heb de drijf stang precies uitgelijnt om het maar zo te zeggen.
Dat klopt idd, daarom heten ze afstandshims, net als de ringetjes aan de tussenas en kickstartas. Als ze er niet zitten, zal de speling nagenoeg niets zijn geweest. Heeft te maken met het affrezen van de carters en dikte van de pakkingen.volges mij hoorde ik iemand zeggen dat die waren om speling op te heffen.. weet dus niet of dit klopt. dus dan is het niet erg
Lees het workshop manual er maar eens op na op de frontpage. Dan wordt het je misschien duidelijker. Het gaat om de axiale speling van de krukas (niet die van de drijfstang).Dus wat je zegt is dat ze in de fabriek eventueel gemonteerd worden?
Als na het bij elkaar passen van carters blijkt dat er wat speling is.
Je zegt het zelf al, je openingstijdstip van de punten staat niet goed. Zet deze goed volgens de voorschriften. FAQ/ How To.Na het blok een paar keer uit elkaar te hebben gehad enz rijd hij einderlijk weer "normaal"
Als ik op tops rij dan hoor ik af en toe wat geplof ? en zakt hij elke keer terug in toeren...
wat kan dit zijn ?
Keering, ontsteking ?
Want ik kan aan me ontsteking draaien wat ik wil maar de contactpunten gaan niet precies op het juiste moment open ook al draai ik hem naar links of rechts...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten