20,- kabelboomTweedehands Tomos nieuwe modellen ( Flaxer/quadro/targa/taxxiti )
20,- kabelboom
als dat die gene is met knipperlichten zou ik die wel willen aanschaffen bij je
of weet je daar een adresje voor
20,- kabelboomTweedehands Tomos nieuwe modellen ( Flaxer/quadro/targa/taxxiti )
20,- kabelboom
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
Thomazzi heeft t over de koppeling die ricardo op t oog had. Hij heeft t niet over jouw lijstje...oowke het is meschien in jullie ogen niet duur maar ik heb ongeveer gedacht.
Hij is dus weer terug bij de eigenaresse, bij wie die ook op naam staat (?). Dat scheelt. Maar model a la 2006 heeft oliegeveerde voorvork, nette wielen, waarschijnlijk ook een iets langer zitje. Maar wat is de staat ná het stelen, niks beschadigt oid? Doet alles het nog, is het recht etc. Neem aan dat jij daar al naar gekeken hebt, dus daar zal niks mee mis zijn. Maar goed om een lang verhaal kort te maken, ik zou het voor 140 euro maximaal doen, dus gewoon beginnen bij 110 of iets.Ik kan een snorframe van 2006 kopen met kenteken. Is gestolen geweest en gestript. Eigenaresse heeft dus nu alleen nog rollend frame staan.
Mijn vraag is hoeveel zoiets nog mag opbrengen? Ik weet dat kentekenkeuring rond de 140 euro zit, maar is dit bedrag ook reeel voor dit frame of moet ik hoger/ lager bieden? Graag advies.
Om even terug te gaan op dit bericht.Ik heb gekeken op MP en Speurders, daar staan complete snorretjes vanaf 200 euro.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten