het is nog steeds niet de bedoeling om voor moderator te spelen als je dat niet bent. de mods hier op het forum kunnen het beste inschatten wanneer die op slot moet.
Een snor uitlaat is voorzien van een S-bocht ( begrenzer ) en een brom uitlaat loopt gelijk door, zet je dus een een bromuitlaat op een snorfiets zul je dus iets snelheid winnen
Er kunnen wel steeds de zelfde topics gemaakt worden over het zelfde onderwerp. Maar het forum bevat ook een zoekfunctie. En als de TS zelf 5 minuten had gezocht, had hij helemaal geen topic hoeven te openen.
Ik zie dit gewoon voor luiheid. Ik vind dat je eerst moeten zoeken. Kan je helemaal niks vinden, dan kan je evetueel google gebruiken. En dan eventueel een topic openen als je het niet kan vinden.
Een snor uitlaat is voorzien van een S-bocht ( begrenzer ) en een brom uitlaat loopt gelijk door, zet je dus een een bromuitlaat op een snorfiets zul je dus iets snelheid winnen
Maar je hebt tog ook snoruitlaat zonder S bocht!!!!!
klopt, je heb et niet fout, en er is nog iets, de oude snor medellen S25 ei cilinder hebben de ophanging van de uitlaateen CM meer naar het einde van depijp zitten...
dus als je bijv een snelle nieuwe pijp koopt moetje de ophanging ietsje bijbeune/breder boren
Khad ook zo een Nieuwe Euro 2 die jullue noemen!!! maar omdat ik me frame hebt verandert enzo kon ik me nieuwe ujitlaat niet eronder zette ivb met die 2 ophangpunten!!
dus heb ik maar een 2dehanse gekocht !! namelijk 1 die hierboven is aangegeven... maar dan moet mijn tomos iets van 35 ofzo gaan maar die ding gaat niet harder dan 19.... Enn op die uitlaat staat gewoon S25 Dus snor??