3-4 mm is wel weinig,maar misschien is het nog net genoeg om er een moertje oid op te laten lassen. Dan kun je hem er alsnog uitdraaien.
Anders indd (laten) uitboren.
Ja was zo gebeurd(bij mij dan)Eentje heb ik volledig uit de cillinder gedraaid, de ander is afgebroken en steekt er een 3 a 4 milimeter uit.
Was die brommerboer snel klaar? Moest je blok uitelkaar? En hoeveel was je kwijt?
Welk schroefje? Die van de carb met dat veertje erom heen:P?! Die moet je juist indraaienDus aan het schroefje beginnen draaien. en uitleindelijk toen ik het 5 slagen naar links had gedraaid en de gas open hield en de choke open, liep hij ff een 5 seconden. Dus nu is mijn vraag, wat moet ik morgen gaan doen?
vraagtekenveertje zit prima, en hoe kan hij schakelen als hij niet eens start en blijft draaien???vraagteken veertje goed gemonteerd? Klinkt dat naar mij toe dat hij niet de koppeling aangrijpt
de luchtschroef idd.... heb ik naar links en naar rechts geprobeerd en staat nu weer in originele stand.Welk schroefje? Die van de carb met dat veertje erom heen:P?! Die moet je juist indraaiendus naar rechts (met de klok mee).
Dit zal ik zo eens gaan proberen, maar naar mijn mening is dit niet het euvel omdat ik dat schroefje al naar beide zijden heb gedraait, zonder succes.Probeer die luchtschroef eens helemaal in (dus naar rechts) te draaien en dan te starten.
Doordat hij de eerste koppeling niet kan aangrijpen maar wel wil doet hij het niet
Nee met de choke komt er geen leven in! Choke vasthouden heb ik ookal geprobeerd. Ben naar de brommerzaak geweest en het probleem uitgelegd en die zeggen dat er een prop in die uitlaat zou moeten zitten(maar ik zie nergens iets) en ook zou het volgens hun komen door het feit dat mn mengsel brandstof+lucht niet wordt aangezogen door tegen druk ofzoiets.....Dus je kan er met choke leven in krijgen, maar dan geef je gas om te zorgen dat ie niet af slaat, alleen dan gaat je choke er weer af, en dan slaat ie dus af? Dan heb je gewoon een grotere sproeier nodig, want de choke doet niks anders dan in feite een klepje voor de luchtinlaat schuiven, zodat er in verhouding minder lucht bij het mengsel komt. Wat je eigenlijk moet proberen is aan kicken met choke, de choke vast houden, en dan gas geven en kijken of die dan aan blijft. Zoja heb je een grotere sproeier nodig.
Gebruikers op dit forum: fons716, Google [Bot] en 5 gasten