Berichtdoor Milan » 07 nov 2005 08:04
Ik heb al veel verhalen gehoord dat ie in sommige gevallen na 5 seconden al je cdi naar schroot helpt.
Maar ff over de shoke:
1. Gaat hij als de begrenser aanstaat niet raar lopen, want volgens mij verminder je de lucht inlaat ofnie?
: Nee stationair loopt hij gewoon, je hoort een klein verschil op de top. (smoort em.) Dus alleen voor, de persoon die zijn tomos kent, met het getrainde oor.
2. en als het misgaat of ik wil het weer ongedaan maken, kan ik dan dat kleine onderdeeltje gewoon bij een brommerboer bestellen?
: Misgaan kan bijna niet (ik zal wel een fototje voor je maken), maar ik weet cker dat je dit klepje weer ergens kunt krijgen. Bijv. uit een sloop Tomos.
3. en wat is volgens jullie veiliger (politie) en beter, een choke begrenser of een euro begrenser?
: Met het oog enkel op de politie is het een twijfelgeval. Over de kwaliteit van de begrenzing kan ik kort zijn: een Euro begrenst op sommige scoots goed en op sommige slecht. Shoke doet het bijna altijd, het nadeel is dat je het, mits je brommer een takke herrie maakt, een beetje kan horen.
Ik zou voor een shoke gaan!!!
Groeten MILAN