Zeker moet je die 45 laten lopen. Nederland = Nederlandse wetten. Spreekt voor zich toch...ik ga trouwens 4 weken na tsjechie , mischien kan ik daar een scooter huren.
Gaan die scooter in tsjechie ook 45 km of zijn die ontgrenst?
Als ik een scooter uit tsjechie importeer naar Ned. en hij loopt voor daar standaard (dus ontgrenst kweenie 70 80km) en neem hem mee naar Nederland moet ik hem dan hier 45 km laten lopen of wat?
heb het bij 2 wheels gevraagd, maar ze zeiden dat die mogelijkheid er niet was.ik woon ook in denbosch. je ken bij 2wheels huren. en mischien ook m en h parts . bij 2 wheels weet ik zeker
Zeker moet je die 45 laten lopen. Nederland = Nederlandse wetten. Spreekt voor zich toch...ik ga trouwens 4 weken na tsjechie , mischien kan ik daar een scooter huren.
Gaan die scooter in tsjechie ook 45 km of zijn die ontgrenst?
Als ik een scooter uit tsjechie importeer naar Ned. en hij loopt voor daar standaard (dus ontgrenst kweenie 70 80km) en neem hem mee naar Nederland moet ik hem dan hier 45 km laten lopen of wat?
hoe weet je dat dan, dat zij scooters verhuren, had het namelijk via mail gevraagd.heb het bij 2 wheels gevraagd, maar ze zeiden dat die mogelijkheid er niet was.ik woon ook in denbosch. je ken bij 2wheels huren. en mischien ook m en h parts . bij 2 wheels weet ik zeker
M&H Parts verhuurt ook geen scooters.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten