van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
Je kan ook normaal om aandacht/hulp vragen, als er iemand geen zin heeft om jou te helpen moet je dat accepteren en niet dom en lomp lopen te kicken.Niemand die het even voor mij na wilt kijken?![]()
Hetzelfde verhaal, als je wilt dat mensen je helpen moet je kappen met dit kinderachtige gedrag, tis klaar nu.Kan niemand mij vertellen waar die shims (ringentjes 2 stuks horen)![]()
Zit toch op het tomos forum of niet dan
Trouwens die tekening die je mij hier geeft is van een oud model tomos. Ik heb een bouwjaar 2005 tomos.
Ik heb voor je gekeken toen ik afstapte, en toen jij je rijtje opnoemde hoe het zat, zag ik daartussen geen telleraandrijver staan.... dus zoals ik al heb gezegt zet ze allemaal aan een kant?Niemand die het even voor mij na wilt kijken?![]()
Als je goed kijkt zie je dat de meeste niet meer dan 10 berichten hebben of alle langere tijd niet meer op het forum te vinden zijn, denk dat er op dit moment aan echte vaste (dus zeker eens in de 2 dagen op het forum) rond de 15/20 mensen zijn.Vind gewoon stom dat er zo weinig mensen helpen, aangezien er zoveel forum members geregisteerd staan.
Als ik op de tekening naar de velg kijk zie ik dat het jou velg is, of niet dan?Trouwens die tekening die je mij hier geeft is van een oud model tomos. Ik heb een bouwjaar 2005 tomos.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 8 gasten