Ja;)heb je het tegen mij??:PHoe hard loopt ie dan ?
Allebei de oude schokbrekers losmaken, dan de brommer op een stapeltje stenen zetten op de middenstandaard (zo hoog als je nodig hebt om de veren te monteren).Vraag:D
ik heb net nieuwe schokbrekers gekocht, (langere) alleen hoe krijg ik deze erop, de brommer krijg ik niet uit elkaar getrokken en de schokbrekers niet in elkaar....? iemand oplossing.
dat hadden wij ook al geprobeerd, maar dan is de ruimet nog niet lang genoeg, zelfs niet zonder schokbrekers erop.Of met twee man dan tilt de ene de achterkant om, zodat het wiel op de grondblijft en draait de andere de schokbreker erop.
Hoe lang zijn die schokbrekers dan? Lijkt me niet normale lengte als ik het zo lees.dat hadden wij ook al geprobeerd, maar dan is de ruimet nog niet lang genoeg, zelfs niet zonder schokbrekers erop.
Ik heb gehoord dat je de carbarateur uit elkaar moet halen en schoon moet spuiten.ik heb mun blok binnen alleen zit de 70 cc er nog niet op nu nog 50 cc
maar ik heb eerst gereden met de 50 cc alleen hij start binnen een paar keer alleen als ik ga ga geven kan ik een paar meter rijden en dan slaat die af
wat is het probleem?
Als eerst, WelkomGoedendag jongens,
Ik ben nieuw op dit forum entotaal nieuw op het gebied van tomosjes. Ik wil een snor tomos gaan kopen. Een snor tomos quadro. Die met elektrische start. Ik had gelezen dat er 2 verschillende blokken waren. Heb ik dan een gunstig of een ongunstig blok? ik hoef niet veel te veranderen namelijk. alleen een andere uitlaat of iets en zorgen dat ie rond de 40 loopt. Ik hoop snel wat va njullie te horen
mvg,
koen roovers
Heb je de kop wel goed aangedraait? Klinkt als valse lucht waardoor die, als je sneller gaat geen compressie meer kan maken. En dus uitvalt.ik heb mun blok binnen alleen zit de 70 cc er nog niet op nu nog 50 cc
maar ik heb eerst gereden met de 50 cc alleen hij start binnen een paar keer alleen als ik ga ga geven kan ik een paar meter rijden en dan slaat die af
wat is het probleem?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten