Toch onverwacht een aantal kleine probleempjes gehad....
De bandjes die er nu op zitten, zijn toch niet alles....voornamelijk oud. Maar goed, het gaat.
Vorige week had ik opeens wat olie lekkage onder de snor liggen.En zo onverwachts als het er lag, zo onverwachts is het weer verdwenen (?)
Voor de zekerheid toch maar wat olie erbij gedaan (nog niet ververst, krijg die bout niet los

) en tot op heden nog geen olie meer gevonden.
Woensdag heeft hij mij voor het eerst weer in de steek gelaten. Ik moest naar Zoetermeer en laat hij daar er nou net mee ophouden......
Natuurlijk niks aan gereedschap bij me, dus maar naar de dichts bijzijnde pomp gelopen. Het meisje achter de kassa kon me niet helpen aan wat simpele tangetjes.....ze wist niet eens wat een bougie was
Dan toch maar teruglopen / fietsen (voor zover je het fietsen kunt noemen met je knie-en in je nek) naar huis......12 km !!
Thuisgekomen bleek dus inderdaad dat mijn bougie was overleden.......
Nieuwe bougie gehaald, maar nu loopt hij ineens een stuk slechter........De afstelling staat veel te rijk (zwarte bougie).
Tja... en zie nu maar eens om een andere sproeier(naald) te vinden voor dit oude beestje........