Nope, dit is geen puch membraan cilinder shadow. Deze heb ik ook op een maxi gehad. Ik weet niet zeker meer of deze cilinder boosters had, anders zijn die 4 kleine gaatjes in de zuiger daar misschien voor?
Jou spruitstuk ziet er heel raar uit. Hoe zit die eigenlijk in elkaar? Het lijken wel een beetje koppelingen voor koper leiding op elkaar gezet ofzo. Dat kan nooit goede doorstroming hebben lijkt mij, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
Kan ook helemaal fout zitten met hoe dat spruitstuk in elkaar zit, het viel me gewoon op maar ik kan het ook niet helemaal goed zien.

ik hen spruit gemaakt van een koppeling van de verwarming het is natuurlijk niet zo goed als een orgineel spruit stuk maar hij laat goed benzine door en trek er geen valse lucht(deo test).
maar ik had de zuiger veer vervangen had echt weer volop compressie 2x kicken en lopen natuurlijk wel ingereden.
we zijn dus een dag wezen crossen in het bouwland met wat quads en crossmotoren dus het tomosje ging ook mee.
niet te lang door gereden anders zou hij veel te warm worden. dus der dag erna weer aangekickt liep super dus daarna ff afgespoten en oplaten drogen volgende dag alle compressie kwijt heel raar ik kijken naar de zuigerveer nog helemaal intakt.
weet iemand het probleem?
ik zat te denken of ik miss de zuiger verkeert om zit, ik heb de gaten nu naar de inlaat.
alvast bedankt