Ik zie geen vreemde dingen en zou goed af te stellen moeten zijn. Ook het gaatje in het spruitstuk al dicht gemaakt?
Ik zou zo direct geen andere dingen weten, dan dat er valse lucht is.

vanmiddag heb ik van alles geprobeerd. allereerst heb ik op valse lucht gecheckt (dit was er niet) en de pakking vervangen bij de inlaat (plek waar de cilinder en de zuiger samenkomen). ook dit had geen enkel effect.
Daarna heb ik maar mijn carburateur eruit gehaald en de sproeier vervangen. er zat een 53 in (had me vergist, dacht dat dit 52 was), welke ik vervangen had met mijn oude 14/9 sproeier met maatje 50. je kon zien dat de brommer hiermee te weinig benzine kreeg, zo liep hij beter met de choke aan als uit. (wanneer je al rijdend de choke indrukt, merk je dat de tomos een soort "boost" krijgt).
Hierna ben ik toch maar weer terug gegaan naar mijn oude sproeier, waarbij ik nog steeds met hetzelfde probleem kampte. nadat ik dit opmerkte heb ik de gehele carburateur maar weer eens schoon gemaakt, zonder succes helaas.
WAT ZOU DIT KUNNEN ZIJN?!:S
p.s. de brommer loopt goed op hoge toeren. op lage toeren heeft hij een trage gas-reactie en valt deze uit.
p.p.s. er zat geen gat in mijn spruitstuk, dit is een inholling. ik dacht zelf ook eerst dat dit een gaatje was.