Weet iemand wat er mis is?? Of hoort dit?

Maargoed luister maar eens goed:
http://img190.imageshack.us/i/sva0068.mp4/" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtube doet ff dom, dus je moet ff op de link drukken.

Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Dus, er is niks kapot?'t Is gewoon het Tomos geluid, alleen op lijkt het alsof ie hapert.. Het geluid als je pc vastloopt terwijl je muziek zit te luisteren, en dat je geluid dan blijft hangen.. zo'n effect..
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
BEUNHAAS!
Naja, niks kapot... Zolang ie het nog doet doet ie t nog.. maar je wilt natuurlijk net als ik voorkomen dat er iets stuk gaat. Ik vind het allemaal vrij normaal klinken, hij maakt gewoon het bekende tomos geluid, alleen op top heeft ie een beetje een hinghinghinghinghinghinghing patroon in dat betreffende Tomosgeluid zegmaar.. Geen idee wat het kan zijn.Dus, er is niks kapot?'t Is gewoon het Tomos geluid, alleen op lijkt het alsof ie hapert.. Het geluid als je pc vastloopt terwijl je muziek zit te luisteren, en dat je geluid dan blijft hangen.. zo'n effect..
En toen was je dat geluid ook kwijt? Het lijkt hier idd of ie inhoudt.. Merk je tijdens het rijden op lange stukken niet dat ie wat terugvalt in snelheid en daarna weer vooruit gaat, en vervolgens weer inhoudt?Wilde net zeggen. Probeer een grotere sproeier ik heb ooit hetzelfde probleem gehad bij mijn tomos in de 50km/h maakte ie ook zo'n geluid hup grotere sproeier erop gezet en toen ging ie probleemloos 55 zoals ie hoort te gaan.
Nee, dat heb ik niet..En toen was je dat geluid ook kwijt? Het lijkt hier idd of ie inhoudt.. Merk je tijdens het rijden op lange stukken niet dat ie wat terugvalt in snelheid en daarna weer vooruit gaat, en vervolgens weer inhoudt?Wilde net zeggen. Probeer een grotere sproeier ik heb ooit hetzelfde probleem gehad bij mijn tomos in de 50km/h maakte ie ook zo'n geluid hup grotere sproeier erop gezet en toen ging ie probleemloos 55 zoals ie hoort te gaan.
BEUNHAAS!
Ik heb net een week een stnd snel uitlaatje eronder.. En ik heb m'n bougie bekeken, die is koffie bruin.. geloof ik.Ok als je er een nieuwe uitlaat op gaat gooien (die sneller is dan de voorgaande) is het aan te raden een grotere sproeier erop te doen. Denk aan 2 maten omhoog ongeveer.
BEUNHAAS!
whahaha nee met die kleur moet je blij zijn hahahIk heb net een week een stnd snel uitlaatje eronder.. En ik heb m'n bougie bekeken, die is koffie bruin.. geloof ik.Ok als je er een nieuwe uitlaat op gaat gooien (die sneller is dan de voorgaande) is het aan te raden een grotere sproeier erop te doen. Denk aan 2 maten omhoog ongeveer.![]()
![]()
Ik neem aan dat je wat ik op e foto heb, dat dat is waar je moet kijke of je de goede kleur heb.
Aanschouw hier de foto van m'n bougie:
Is dat erg? :OHij is wel behoorlijk droog.
BEUNHAAS!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 7 gasten