Net nieuw op dit forum, of twee linkerhanden? Dan is het beginnersforum iets voor jou. [wil je ook supporter worden voor dit forum? meld je aan voor de groep supporters
Forumregels
Om u goed te kunnen helpen hebben wij een support template gemaakt.
wilt u zo vriendelijk zijn om deze in te vullen bij een nieuw topic! --> mededeling
Ik heb net me tomos verkocht om hal en ik heb alle papieren er bij geven en de man die zou morgen het papiertje opsturen wat die krijgt van het postkantoor, maar stel dat hij dit niet doet wat voor stappen moet ik dan ondernemen?
probeer contact te zoeken met deze persoon.
als hij geen gehoor geeft, dan naar de politie en aangifte doen.
heb je de contactgegevens van de persoon in betrekking (adres, rekeningnummer, naam)? dan heb je grote kans dat ze hem vinden.
en dan terzijde: je hebt toch wel al het geld binnen gekregen toch?
dingen die ik verkoop
roze racer verkocht.
ik haat hitteband
motto voor het beunen:
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Als hij overgeschreven is maakt het opzich niet zo heel veel uit of hij dat papier nou opstuurt of niet.
Maar als hij het niet opstuurt zal ik eerst nog even rdw bellen of hij nog op jou naam staat en als die nog op jou naam staat zal ik hem laten schorsen.
maar stel dat ik het kentekenplaat schors en de verzekering ook, ben ik dan nog steeds verwantwoordelijk als die gene wat doet met me brommer? Of krijgt hij gezijk als die er op word gepakt
Krijgt hij gezeik zijn kenteken plaat bestaat niet meer.
Jaa daar heb je wel een vrijwarings papier voor nodig.
Maar als je een aangetekende brief stuurt met kopie van je paspoort en een goeie uitleg waarom je de papieren niet meer hebt doen ze het ook.
Bij mij iedergeval wel.
Maar is het al gelukt??
En bel wel eerst de rdw als je hem laat schorsen want als die niet meer op jou naam staat dan heeft het weinig zin:p