halloo ik ben 16 jaar oud kom uit marum ben begonen met tomosjes toen ik 11
jaar oud was dat was ook een tomos a 35 daarna een tijdje een puch gehad maar dat beviel niet
zo goed dus ben ik weer terug gestapt op tomos die kocht ik helemaal *standaard daarna heb ikheb opgeknapt
met de setup:
70 airsal
17,5 mm caberateur[*]
Pvl binnenrotor
proma gp
die heb ik licht vertand (33) en voor de brommer cross gebruikt in marum 3 uurs
dat was goed bevalen was derde geworden had een keer pech uitlaat felens was krom dus moest even uitlaatje wisselen
daarna heb ik alles verkocht want ik wou een derbi kopen later heb ik weer een tomos gekocht toen ik weer geld had
een tomos a35 weer had ik voor 45 euro gekocht in onderdelen even weer inelkaar gezet en aan de loop daarna weer uitelkaar en begone met dingen pas te maken
[attachment=0]P1010822.JPG[/attachment]
vandaag ben ik begonen met het frame en de uitlaat de uitlaat is niet op maat maar vond het wel mooi dus ikdacht maak hem alwel vast ommaat als dei goed er op loopt kan die er altijd nog op en ben begonen met het achterspatbord daar wou ik wat leuk van maken iets van crossmotor dus ben ik begone met carton ontwerp maken later uitgeknipt op zink daarna er op gesoldeerd hier onder de foto,s van het geheel
de setup word het zelfde als de voorige
70 airsal
17,5 mm caberateur
pvl binnenrotot
zelfgemaakte uitlaat waarschijnlijk later nog een op maat heb al een berekend en op papier afgedrukt