Valse lucht in de Cil is het niet, want ik heb de kop eraf gehad en dat zat nog goed (ook deo test gedaan).
Wat moet ik nu doen??
Hij produceert ook witte rook als de ziekte..

Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
En de rest van de "symptomen" wijzen daar ook op?witte rook is een lekke krukaskeering bij je versnellingsbak.
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
BEUNHAAS!
Is goed.makkelijk maken? ik zeg ja![]()
nieuwe keering kost bij mij 4 euro. beter als je gelijk ook je keering bij je vliegwiel vervangt. dus 8 euro
al je symptomen komen overeen met lekke/kapotte/opgegeten krukaskeeringen.
probeer de keering eerst te vervangen. als je tos het dan weer doet moet je een overwinningsdans doen en mij de koning noemen
BEUNHAAS!
Uiteraard.En als hij het dan nog niet doet, check je koppakking dan, misschien is die geklapt, en als dat het geval is, ben ik
BEUNHAAS!
BEUNHAAS!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten