- Welke model tomos heb je? a 35
Uit welk jaar komt de tomos ? datum eerste toelating 31-08-2005
Is het een snor of een brommer? snor
Wanneer ontstond het probleem? vorige week
Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos?
ff mijn setup (klopt waarschijnlijk niet)
techno uitlaat ( ja zoon dikke)
dellorto 14-12
*standaard luchtfilter (rare buisje eruit gehaald) of powerfilter heb ze allebei liggen
bromkop
twv *standaard dacht ik
ontgrenst spruitstuk
sproeier 50 tot 57 geprobeerd iig
moet ik ook nog de ontsteking veranderen want dit lijkt me te moeilijk
Wat is het probleem?
ik heb een poos zitten kijken in alle topics hier geplaatst en heb gecheckt of ik daar ook last van had dus hier komt t lijstje:
Zwart achterwiel (iets met krukas ofzo?)
maf gepiep als je over drempels of klinkers rijd (dat deed ie met oude cabarateur (12/9) en sproeier 54 toen liep die ook niet stationair meer)
start alleen nog maar in de choke en blijft dan mooi stationair lopen
Hij heeft een poosje stationair gedraaid in de choke. dan geef ik gas half is meteen uit
vol is ff opbouwen en dan uit tijdens gas geven zelfs dus zodra die van de choke afkomt valt ie dus uit . als ik vol doe komt er rook uit me bougie gat terwijl dat ding nieuw is en goed vast zit en er komt bij sproeier 52 of lager ook nog een raar geluid uit me uitlaat (ergens in t midden)
en ik heb nog wat ontdekt:D hij schud flink als ie op zijn *standaard staat en je geeft gas (de hele tomos niet het wiel)
me pakking bij de cilinder is vernieuwd en bij de uitlaat ook.
Veel he?

oja ik heb ook me blok er s een keer onderuit gehad toen ik de pakkingen ging vernieuwen en toen liep er olie uit doen ie op de kop was (lijkt mij normaal eigelijk)
als ik Te onduidelik ben zeg dat alsjeblieft als eerst want anders ga je miss oplossingen bedenken die niet van toepassing zijn

kan iemand btw me oude topics deleten? ik krijg dat maar niet voor elkaar

Ja ik dacht dat ik technisch was en Nee ik ben dat totaal niet kennelijk XD