bedankt voor de reactie,
ik heb de afgelopen weken bijna niet naar school gereden dus daar is het niet gestolen XD was meer een grapje.
maar mijn bougie is wel gewoon koffie met melk kleur , dus niet nat of zwart of wit of grijs of iets dergelijks, maar als ik een een emmer onder mijn tomos zet komt er nauwelijk benzine in! dus hij kan niet lekken of nauwelijks niet aangezien er niks in de emmer bijna ligt die ik onder de tomos zet , dus hij verbrand wel alle benzine maar blijkbaar veelste veel op een of andere manier, mijn brandstofkraantje reageert niet op open/dicht/reserve volgens mij dus die is niet helemaal goed , hoe je die meot vervangen weetik niet en het hendeltje (plastic) is ervanaf gevallen dus ik kan hem momenteel (behalve met tang) niet omdraaien , kan iemand zegen hoe je die moet vervangen?
de tomos rijdt gewoon prima en als ik schudt met de tomos zit er inderdaad bijna niks meer in als hij ermee stopt (als ik heen en weer schudt klotst die bijna niks) maar zou het wat te maken kunnen hebben met de extra olie die ik erin gooi?ik ga denk ik toch binnenkort mijn linkecartercap eraf halen ( bij kickstart) om te kijken hoe alles daar eruit ziet ookal krijg ik die inbusjes niet los , zijn dolgedraaid ofzo denk ik , heeft iemand daar tips voor? wel jammer dit alles ik heb de tomos net voor 350 van marktplaats gehaals toch wel veel problemen mee
wel jammer dat er geen mogenlijkheid is echt goed in de tank te kjiken misscien door middel van een doorzichtige strip aan de onderkant van de tank ofzo zou handig geweest zijn
mvg.