Ik ben hier nieuw, zal me even voorstellen, ik ben Marcel, ben nu bijna 18.
Ik heb sinds gisteren een 15/15 carburateur op mijn snor Tomos uit 2006 gezet.
Het enige wat ik voor de rest verandert heb is een Bullit uitlaat eronder gezet.
Nu is mijn probleem; Als ik mijn tomos start dan geeft hij vol gas terwijl ik mijn gashendel helemaal niet aanraak!
(Hierdoor ben ik vandaag ook zwaar uitgelachen toen ik mijn brommer wilde starten en eigenlijk een bocht wilde maken, maar toen trok mijn Tomos opeens wheelie en toen belandde ik in de bosjes..

Ik had na dit probleem de andere carburateur (14/9 standaard) er weer terug op gezet en hij liep weer als een zonnetje!
Dus ik dacht; 'Het zal wel goed zijn nu!' Ik die 15/15 er weer op gebeunt, en weer hetzelfde probleem, toen weer alles gechecked op gaskabel enzo, maar ik kom er niet uit!
Ik ben geen ster in het rommelen met brommers dus het zal misschien wel een stom iets van mij zijn dat ik weer eens over het hoofd gezien heb ofzo, maar voor nu ben ik nog niet tegengekomen wat dat zou kunnen zijn..

Dus mijn vraag nu: Weet iemand wat ik hier fout doe of zou ik iets anders moeten veranderen ofzo?
Dank u voor het lezen en misschien wel beantwoorden van een misschien wel stomme vraag..

Groeten Marcel!