ik ben patrick 15 jaar en heb natuurlijk een tomos haha !
hier wat fotos :

er komen nog andere ventieldopjes op, remhevelgrips en andere handvatten.
en na mn verjaardag misschien nog een lexus achterlampje maar daar kijk ik tegen die tijd wel weer naar.
UPDATE [23-05-10]
Vandaag even snelbinders gehaald voor mn Tosje die dingen zijn eigenlijk altijd wel handig bijvoorbeeld als ik mijn overall van school mee naar huis moet nemen om te wassen.
Het totaal plaatje tot nu toe: (niet echt veel haha

Snelbinder van dichtbij:

laat maar reactie achter met wat je ervan vind !
UPDATE 29-06-10.
Na een tijdje weg geweest te zijn ben ik er weer. ik heb een aantal nieuwe onderdelen gekocht vooor mn tosje.
Ventieldopset TNT zuigemodel
Handvatset TNT star
Remhevelgrips TNT foam
DMP Led achterlicht
Tankdop chroom met slot
Nieuw handvat.

Nieuwe achterlamp.

Voorkantje.

Totaal plaatje.

UPDATE 17-01-11
na een lange tijd afwezig geweest te zijn wou ik toch laten zien wat ik ondertussen nog veranderd heb aan mn Tomos, het is eigenlijk maar 1 ding maar hier moet ik mn topic ook even bijhouden he !

ik vond de voorkant nogal kaal dus ben ik op zoek gegaan naar een Quadro koplampkapje, na even gezocht te hebben had ik er 1 gevonden slechte staat je kent het wel maar hij was goedkoop haha! toen ik hem binnen had gelijk gaan schuren met waterproof schuurpapier korrel 1000,. plastic primer gehaald en acril lak zwart en blanke lak. voor mn eerste keer spuiten vind ik het echt een goed resultaat geen druipers etc. Nu genoeg geluld tijd voor foto's!:

Zo was ie eerst.

Paste voor geen kant.

Zo is ie geworden:D

Past wel

-
UPDATE 25-02-2011
fotoloze update foto's komen er nog aan,
zit sinds 2,3 weken een bullet uitlaat onder bevalt me tot nu toe erg goed en hij trekt hem netjes door naar de 40-43 @ tomosteller

foto's volgen zo snel mogelijk
UPDATE 03-03-2011
Zoals ik had gezegt zou ik de fotos van mn nieuwe uitlaat posten.
Hier zijn ze

UPDATE 05-04-2011
Afgelopen weekend soort van ongeluk gehad, reed met mijn vriendin achterop met 40 over een heuveltje, dat heuveltje bleek killing te zijn voor mn standaard de moer om de bout van het standaard was dwars door midden gebroken en de bout zelf was krom gebogen ik een nieuwe bout en moet gehaald en gemonteerd standaard doed het beter als eerst

maarja toen kwam het volgende ik was klaar en ik zet hem terug in de schuur na een proefritje en hij lekt opeens facking veel benzine onder mn blok ik heb gekeken naar mijn carburateur maar heb niks gevonden dus heb hem naar de brommerborer gebracht waar hij nu nog staat voor een nieuwe afstelling lekkage vinden/maken en nieuwe achterveren : 300MM Chrome Bobotech. dus volgende update is met nieuwe veren en hopelijk een betere afstelling.
UPDATE 06-04-2011
Vandaag m'n Tomoske opgehaald bij de brommerboer, rijd super afstelling is perfect en hij loopt eindelijk weer stationair.
de lekkage kwam van mijn benzinekraantje die had ik al een tijdje open staan

genoeg gelult tijd voor de picca's :

Laat maar horen wat je er van vind