Errr... Hoezo ziet het er niet goed uit? Er is amper slijtage. Waar zie jij dat het er niet goed uit ziet? Die afgebrokkelde stukjes maken niet zoveel uit. Zolang ie nog maar dik genoeg is.bij de 2de versnelling ziet de kurk er niet al te best meer uit.
en bij de eerste versnelling gaat het al wat los zitten
Mijne doet dat wel hoor. Zijn juist die schakels die dat hebben. En opgefokte scooters.2 takt, en vooral tomosjes doen alles behalve in een vloeiende bweging doorgaan.
Dit vind ik aannemelijk. Ik zal kijken of ik een dezer dagen nog kans zie een filmpje te schieten.Niet altijd. Bij 2takt heb je een merkbare powerband, dat is het moment waarop je motor de meeste kracht kwijt kan en dus ineens gaat trekken. Bij 4takt heb je dat niet of nauwelijks.
Dat moment is dus wss je powerband.
Probeer er anders een filmpje van te maken.
met versterken bedoel jij later aangrijpen, maar ik bedoel dat het segmentje zelf minder sterk word. Een maatje van mij had zijn segmenten ook verlicht en een hele strakke veer erin. Toen brak een van zijn segmenten.ik zit ook met een probleem met mijn koppeling,
nu me tomos weer harder gaat grijpt de 2e te vroeg aan en daardoor heb ik een enorme dip in de power band.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast