TS heeft ook helemaal geen Techno Bullet. Weet niet hoe je daar bij komt.als je autowheelies wilt moet je een groter achtertandwiel en ZEKER geen techno bullet.
als je autowheelies wilt moet je een groter achtertandwiel en ZEKER geen techno bullet. bullet trekt alleen hoogtoerig hard op , je zult wel merken dat als je rond de 40 gaat ofzo dat hij ineens veel harder trekt dan in het begin. En ja tandwiel verhouding is voor een hoge top niet hard optrekken , neem achtertandwiel 30 ofzo en het gaat al een stuk beter.
trouwens: sproeier 80 is veelste groot voor jouw setup.
ik heb : 16 16 carb 70 cc techno bullet 15 mm spruit. alles verder brom. en sproeier 78
mvg.
Oh jammer had ik eigenlijk wel verwachtTS heeft ook helemaal geen Techno Bullet. Weet niet hoe je daar bij komt.als je autowheelies wilt moet je een groter achtertandwiel en ZEKER geen techno bullet.
@TS
Auto-wheelie's gaat je echt niet lukken met deze setup hoor.
Nee dat stond er niet.
Ja firezi bedoelt toch met deze setup, hou alsjeblieft je mond als je er geen verstand van heb.
ATW 32 bestaat niet en al zal die bestaan dan maak je er dikke overtoeren mee op een 65 cc
32 bestaat idd niet maar 31 en 33 wel , fagot . ga slapen ofzo.Godverdomme zeg veel succes met zoeken naar een 32.
Hou nu alsjeblieft je mond
omdat ik dat dacht en zowiezo wat maakt het uit 31 of 33 zit er 1 naast. maareh waar is dit topic goed voor dan? want je weet toch zelf wel waneer je grotere/kleinere sproeier moet kopen?Waarom zeg je dan dat hij bestaat ?
Wil je stoppen met mijn topic bevuilen?
Danku!
fijn dat je me nacheckt. omdat het laat is. En als je de topics leest zou je erachter kunnen komen dat ze best nuttig zijn. Aangezien ik wou weten hoe je een dolle inbus ergens uitkrijgt zonder de carter te beschadigen, en aangezien die benzinekraantjes altijd zo kapot draaien dus ik ff zeker wou weten ( aangezien me bromboer het vertelde op een andere manier dan datik dacht )Ik heb zojuist even geteld en ik zag dat jij 17 topics heb geopend in 2 paginas van het forum algemeen.
Enkele hiervan waren Kut inbus en Benzinekraan monteren, dus wil jij alsjeblieft je mond houden over nuttelooze topics?
En waarom moet ik gaan slapen ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast