het voorbeeld van robin geeft is niet van belang. hij geeft alleen aan dat hij een antwoord kreeg waar hij niks aan heeft. ik zelf vind een slechte zaak om alleen de oorzaak aan te geven. een oorzaak is altijd een gevolg door, en een oorzaak komt niet zomaar. ok in dit v.b. een slechte situatie maar ik spreek over het algemeen.Ik kan mij soms echt ergeren aan mensen die zeggen je moet dit doen en dat. Of ik want eraan hebt? Nee niet veel. Ik wil weten waarom ik dat onderdeel moet vervangen.
Dus als Jool zegt van koop een cdi, dan heb ik niks aan het antwoord.
Ik wil weten waarom het juist de cdi zou moeten zijn.
Dus mensen graag een onderbouwing als je een antwoord geeft. Daar heb ik veel meer aan! Smile
als iemand een probleem heeft, moet die gene die een antwoordt op de vraag geeft verstand van zijn zaken hebben. de meeste van hier die gokken gewoon maar een antwoord, dit is natuurlijk een hele slechte zaak want die topicstarter heeft er geen zak van.
dus uhh mischien je zuigerveren b.v. is NIET een antwoord, wat heeft die gene er nou aan dit antwoord? niks ja hij weet dat zijn zuigerveren MISCHIEN de oorzaak zijn, maar zeker weten doet hij niet.
ik stem voor het plan als je wat post moet je zeker van je zaak zijn. en het onderbouwen. dit kan je doen door een link te geven of een heel verhaal vertelt wat natuurlijk nog beter is.
en ja praatpaal jij ook met je onzin posten.