bij ontgrenzen word die maar 12mm geen 15mm.je spruitstuk tot 15mm opboren (ontgrenzen).
Ik krijg hem met wind mee wel zo ver dat die niet meer toeren kan maken het zelfde als met 26 tands, ik heb wel minder trekkracht (flink merkbaar normaal 34 kmh tegenwind nu 27) dus mij lijkt het dat het door iets word afgeknelt dat me brommer niet harder kan dan 37?Kan zo zijn dat als er een kleiner achtertandwiel gemonteerd wordt dat de brommer niet genoeg kracht heeft om op top te komen. Zie je ook heel vaak bij standaard Tomosjes met tandwiel 22. Die gaan vaak net zo hard als Tomosjes met tandwiel 24 achter. Alleen die met 24 achter trekken lekkerder.
Als je je spruitstuk ontgrenst en een 14/12 carb erop zet dan scheelt dat zeker ja! Meer mengsel tegelijkertijd in je cilinder = meer power. :]Heb vandaag ontsteking verandert, loopt nu 39 op de gps met:
Brom kop (origineel)
snel sigaar uitlaatje
onbegrensde luchtfilter
aangepaste ontsteking
ik zie mensen die niks met hun ontsteking hebben gedaan en toch 50 halen met de zelfde set uploop nu nog rond te kijken voor een 14/12 carb maar zal dit echt zoveel verschil uitmaken dat me brommer dan 45-50 loopt?
Welke terugloop uitlaat dan, hoeveel betaal je hiervoor en wat is de top ermee als ik er ook nog eens een 14/12 carb op zet?Ik had ook precies zelfde setup en ik ging ook rond de 39![]()
Geen zorgen, 50 met zo een setup halen is onzin.
Hooi er eens een teruglopertje onder dan ga je wel 45-50
Welke sproeier heb jij erin?nou ik ga 50,8 op fietsteller best nauwkeurig met een techno cc.
atw 28, hd kop, 14/9 carb, techno cc, bromstand.
het duurt wel een minuutje rechtuit wil die dat halen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten