Ik heb hierna de cilinder en zuiger er weer afgehaald en ben weer terug naar de bromboer gegaan om de slijtage te laten zien. Hij vertelde mij dat de zuiger beschadigd was(er zaten deuken in) en er was een zuigerveer gebroken. Hij vertelde mij dat de cilinder nog goed was en dat er geen krasjes in zaten, wat ik ook van tevoren al had gezien. Hij gaf mij een nieuwe zuiger en deed er nieuwe zuigerveren in. Hij schoof de zuiger in de cilinder en hij vertelde dat de zuiger er nu wel goed in zat. Op advies van hem heb ik de carter hevig uitgespoeld met remreininger, maar er kwam geen troep uit en de gebroken zuigerveer was ook verdwenen.
Ik heb weer nieuwe pakkingen gebruikt en de zuiger half in de cilinder laten zitten en deze nu volgens mij

Nou test ritje gemaakt en hij reed nu wel goed en vanaf die dag ben ik hem aan het inrijden.
Nu is het probleem dat ik nu voor de eerste keren op top gereden heb en dat ik nu niet sneller ga dan 49 km/u. Dit is erg vervelend want met mijn standaard snorcilinder reed ik 55 km/u met precies dezelfde setup alleen de cilinder en de sproeier waren anders. De snelheid is gemeten met matrixborden langs de weg. Ik begrijp dat de cilinder en zuiger nog ingereden moeten worden, maar ik ga volgens mij veel te langzaam voor de setup die ik heb.

Setup Nu:
-65cc Airsal Cilinder
-50cc Puch Maxi Hogedruk Cilinderkop (ik heb twee 44mm koppakkingen gebruikt)
-Ontgrensd Schuin Spruitstuk (12mm Doorsnede)
-15/15 Carburateur + Sproeier 68
-Vertanding 26-22
-Tecno Circuit
-Ontgrensd Standaard Luchtfilter
-Ontsteking Op Bromstand
Topsnelheid: 49 km/u (gemeten met matrixborden langs de weg)
Ik heb ook nog een powerfilter en 15mm uitgeboord schuin spruitstuk liggen, deze ga ik monteren als ik weer eens tijd heb.
Hebben jullie enig idee waarom ik zo langzaam ga?
Kan dit met het inrijden te maken hebben?
Hebben jullie een oplossing, tips of adviezen? Dan wil ik ze graag hebben!