hoi allemaal.
ik had nog een oud cilindertje liggen met kapotte draad einde dus ik dacht ik ga tjoenen!
Geen poortmap geen berekeningen gewoon uit de losse hand om het bewerken zelf te oefenen.
tis mn eerste keer houd daar aub rekening mee,
ik heb de uitlaatpoort een klein beetje hoger breder en lager gemaakt, ik ben bij het afbramen verschrikkelijk uitgeschoten, daar moet je niet op letten want dat doe ik en het vervolg gewoon met een vijl.
verder was de tunnel van de poort heel nauw, dus die heb ik wat verbreed,
ik heb nog geprobeerd om wat te oefenen op de inlaat, tevergeefs let daar maar niet op.
nu zit ik erover na te denken om de uitlaatpoort op mijn huidige cilindertje wat aan te passen,
zeggen jullie van als je goed je best doet lukt dat wel of blijf van je cilinder af?
hier de fotos:
Uitgeschoten
vernauwing is weg, k vind het zelf toch echt superslecht.
rechterkant loopt wat meer uit dan de linker, je ziet de inlaat heb ik ook geprobeerd, niet meer doen dus.
nja hij heeft toch wel de vorm van n rotte aarbei.
Laat we weten wat je er van vind, denk eraan, eerste keer he.
Mvg Slimmedirk