Laatste tijd doet mijn licht een beetje vreemd. Soms gaat die op groot licht, dan weer normaal licht of zwakker, soms zelfs uit. en dat allemaal terwijl ik een lamp heb die toch echt geen groot licht heeft

Verder heb ik dus mijn blok helemaal overnieuw in elkaar gezet, andere (getunede) koppeling en carterkap, maar nu maakt die echt wel teveel ratelgeluidjes wat niet zo mooi is natuurlijk. Nou heb ik op de middelste tandwielen, dus tussen die kickstart en de koppeling in, op die staaf zegmaar, 2 grote ringetjes gedaan, en ook nog een klein ringetje, want die zaten dus op dat andere blok, ik dacht misschien dat dat kleine ringetje er niet op had gemoeten maar dit weet ik dus niet zeker. Hopelijk begrijpt iemand wat ik gedaan heb:P. maar die 2 grote zitten zegmaar beetje aan elkaar geplakt en zijn hetzelfde, het kleine ringetje past precies tussen deze 2 ringetjes in. en ik dacht hier zal mijn geluid wel vandaan komen, maar misschien ook niet. de kickstart deed eerst ook moeilijk en draaide soms zelfs door zonder dat die aansloeg zegmaar, ook niet helemaal goed. Hier iemand suggesties?
Dit was het ongeveer wel.
Met voorbaat dank,
Rivered.