Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Nee, jij neemt liever de kans dat je schroefdraad beschadigd ?
NOOIT een moer erop draaien als je (hard) gaat slaan, vaak sla je de moer over de schroefdraad heen en dan heb je veel meer kapot dan dat je alleen met een hamer slaat!
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
heb je al alsjeblief gezegd ?Wat moet ik nou doen? ik heb die m7 moer eraf, en beetje kruipolie en met de hamer geslagen op de bout maar er gebeurd niks :s
Nee, jij neemt liever de kans dat je schroefdraad beschadigd ?
NOOIT een moer erop draaien als je (hard) gaat slaan, vaak sla je de moer over de schroefdraad heen en dan heb je veel meer kapot dan dat je alleen met een hamer slaat!
Zoals ik al zei ... tikken , niet rammen
Wat jij dus zegt dat je de moer eroverheen slaat heeft een kans van 1 op 1000 misschien wel 1000.000
Ik sleutel al jaren aan auto's heb ook op sloperij gewerkt ... neem nou maar van me aan dat je beter kan
gaan rammen met een moer er op
Het schroefdraad sla je dan plat als de spie echt goed vast zit. Als de spie er losjes in zit maakt het inderdaad niet zoveel uit nee.Tuurlijk kan je wel met een moer erop slaan, zo vaak gedaan en het werkt veel beter dan op het kale schroefdraad slaan. Wel goed inspuiten met bijvoorbeeld WD-40. Vanmiddag nog gedaan! En anders zet je een passende doorslag op de spie en sla je hem er met gemak uit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten