Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Ik had de prijs even weggehaald. Mijn broer betaalde namelijk 25 of 30 voor zijn scooter accu.Bij euroscooters is ie €27
Kijk voor mij is euroscooters om de hoek ik haal daar alles. Dus als iemand onderdelen nodig heeft zeg ik altijd dat ze naar hun toe moeten gaan. Erg goede serviceIk had de prijs even weggehaald. Mijn broer betaalde namelijk 25 of 30 voor zijn scooter accu.Bij euroscooters is ie €27
Er zijn goedkopere te bestellen, met dezelfde maat en sterkte, maar dan zit je ook met bezorgkosten.
Ik vind het zelf altijd makkelijk om naar de bromboer te gaan, omdat je soms de oude accu mag achterlaten, en de nieuwe er zo in kan zetten, als je schroevendraaiers meeneemt. Dat hebben wij gedaan. Je hoeft niet te wachten, en je hebt geen oude accu meer die je moet wegbrengen naar de milieustraat.
Wij hebben hier alleen maar dure bromboeren in de hele omgevingDoe ik ook, grote dingen inderdaad online en het kleine grut gewoon bij de bromboer, sproeiers zijn daar maar 1 euro bijv
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten