Ik heb een paar dagen geleden een Tomos Quadro E-start uit 2005 aangeschaft. hij heeft zo'n 3000 km gelopen.
Alles is nog standaard en hij rijd ook nog standaard, dus veel werk nog aan te gaan.

Mijn voorlopige plannen om hem op te knappen.
Mijn plannen:
*Snel uitlaat ( Zit er nu nog 1 op met S-bocht. ) Is een bullet uitlaat geworden.
*300 mm Schokbrekers ( Eventueel 320mm maar naar mijn mening is dit te hoog of valt het best mee? )
Andere handsvaten.
Andere remvaten.
Kleiner achtertandwiel of 24 tands of 26 tands ( ik heb gehoord dat 22 mm te klein is en dat 26mm beter is. )
Led-strippen aan de binnenkant van voetkappen.
Over dingen die ik twijfel.
Het aanpassen van mijn achterlicht, maar ik zou de knipperlichten willen behouden en dan mijn achter/rem-licht willen veranderen in LED- of Lexuslicht.
Bromkop.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb 1 probleem en dat is dat mijn snelheidsmeter het niet doet.
Ik zal binnenkort eensnkijken of dit te maken heeft met een los draadje of dat hij daadwerkelijk echt kapot is.
Ik zou zelf alleen niet echt weten hoe dit zou werken.
Heeft iemand tips hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen?
------------------------------
update - ME KM-teller is gemaakt,het metertje zelf werkt met een draadje dat draait in het elementje. Het probleem was dus dat het elementje dit draadje niet paktte dus het draadje draaide niet.
------------------------------------------
22-09-2011
ik heb vandaag nieuwe schokdempers en een bulletuitlaatje gemonteerd.
het zijn 300mm schokdempers geworden, ik vind 320 inverhouding te hoog, het ziet er dan niet meer zo netjes uit.
Het demonteren van de oude uitlaat heeft voor wat problemen gezorgt, maar dat word allemaal verholpen

-------
24-09-2011
Uitlaat zit er goed op, binnenkort ff kijken voor neonbuisjes, maar weet niet of het gaat werken.