met een 65 cc en een bullet uitlaat <O~
nou is het probleem:
dat ik al 3 pakkingen heb gehad en dat ze allemaal na een dag al lek zijn

wat kan hier aan doen het waren wel 70 cc pakkingen ik denk dat ze te dun zijn ofzo
graag hoor ik tips
is het oppervlak goed schoon?hallo beste mensen ik heb een tomos quadro uit 99
met een 65 cc en een bullet uitlaat <O~
nou is het probleem:
dat ik al 3 pakkingen heb gehad en dat ze allemaal na een dag al lek zijn![]()
wat kan hier aan doen het waren wel 70 cc pakkingen ik denk dat ze te dun zijn ofzo
graag hoor ik tips
er zijn volgens mij geen dikkere.ik had een met een metalen ring 2 keer maar ik het gevoel dat ik simpel weg me uitlaat niet goed vast krijg omdat de pakking te dun is ofzo iets zijn er dikkere pakkingen in omloop ??
als je het uitlaatgat afdicht met je hand valt je brommer dan uit? of blijft hij lopen. als hij blijft lopen dan betekent het dat er lucht op meer plekken dan alleen het gat weg kan. nou is het niet erg als het door je demper gaat (ik weet niet hoe dat zit met bullet uitlaten.tijdens de regen zie je rook onder me cilinder vandaan komen
niet vlak zou wel raar zijn cilinder is nieuwe uitlaat is 3 maanden oud
mischien een idee dubbele pakking plus een beetje vloeibare pakking ertussen is dit wat is dit dicht te krijgen?
dan weet ik het niet... die pakking hoort niet zomaar stuk te gaanbrommer slaat niet af dus nu het lek gaan zoeken denk toch de paking want me demper had ik ff helmaal dicht gemaakt met tape (extra) toen viel hij nog iet uit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten