Bedankt shadowranger, dit ga ik morgen eerst maar eens proberen, anders alsnog keerringen. Ik laat het wetenWaarom meteen naar een keerring wijzen? TS geeft aan over een drempel te hebben gereden. Misschien is er nu vuil uit de vlotterbak in zijn sproeier terecht gekomen. Hierdoor wordt er minder mengsel aangezogen en heb je dus prestatieverlies. Idem voor starten.
Maak eerst de carbutateur maar eens goed schoon.
Wordt toch in het weekend in verband met tijdnood, laat het zo spoedig mogelijk horen! Toch alvast bedankt iedereenBedankt shadowranger, dit ga ik morgen eerst maar eens proberen, anders alsnog keerringen. Ik laat het wetenWaarom meteen naar een keerring wijzen? TS geeft aan over een drempel te hebben gereden. Misschien is er nu vuil uit de vlotterbak in zijn sproeier terecht gekomen. Hierdoor wordt er minder mengsel aangezogen en heb je dus prestatieverlies. Idem voor starten.
Maak eerst de carbutateur maar eens goed schoon.
[ Post made via Mobile Device ]
Update: de carterkap is er af, maar op mijn krukas zit een kogellager voor de moer waar ik het koppelingshuis mee los draai. Hoe krijg ik deze er af?Hallo iedereen
Ik ben bezig met mijn tomos maar heb 2 probleempjes:
1) ik krijg mijn krukaskeerring aan mijn ontstekingskant er niet uit gewrikt
2) ik krijg mijn rechter carterkap niet los. Ik heb alle boutjes er wel uit maar de kap blijft vast zitten
Please help me!
[ Post made via Mobile Device ]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast