Ik heb ze der al opzitten, ik moet alleen weten welk draadje ik waar moet aansluiten.je kunt het beter door de dealer laten doen ik was ook met nieuwe contactpunten en condensator + erop zette was 25 euro
kun je beter laten doen
Jah zitten er alledrie aan, en hebben geen breuken of iets.condensator kan je niet doormeten. als je hem opblaast of verkeerd hebt aangesloten hebt, dan gaat de condensator aan de bovenkant bol staan. of het is nog erger waardoor je hem op kan blazen.
heb je wel het draadje wat de condensator afkomt aan de condensator zitten?
en het blauwe draadje van de onstekingspoel (bovenste) er ook op aan gesloten?
Precies zo heb ik het niet gedaan nee, ik heb het contactpunt gewoon der opgezet zoals die andere der op zat. Maar het gaat allemaal prima open/dicht.nee
heb je het wel zo gedaan?
1 Draai met een goed passende schroevendraaier het boutje waarmee de contactpunten vastzitten – los.
2 Er zijn 2 types contactpunten – 1 waarbij het draadje vast zit aan de contactpunten middels een klink en 2 waarbij het draadje vastzit middels een boutje. Bij type 1 maken we het draadje dan los bij de condensator die vast kan zitten middels een moertje – of die gesoldeerd zit. Bij type 2 maken we het draadje los middels het boutje/moertje.
3 Gebruik bij vernieuwen bij voorkeur originele Bosch contactpunten.
4 Alvorens de nieuwe contactpunten in omgekeerde volgorde te monteren dienen de puntjes gereinigd te worden middels een contactspray.
5 Voor het monteren van het vliegwiel doen we nog 1 druppel olie op het smeerviltje en smeren de nok van het vliegwiel waarop het fiber van de contactpunten loopt licht in met de bijgeleverde Bosch vet.
6 Monteer nu het vliegwiel, en let op het spietje dat deze in de uitsparing van het vliegwiel valt.
7 Monteer nu de vliegwielmoer en draai deze stevig vast gebruik makende van de vliegwiel tegenhouder.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten