70cc is toch gewoon 70 cc70cc voor tomos is altijd 65 echte cc, dus die kop past gewoon.
Wat inrijden betreft; Extra dopje olie door de tank, goed warmdraaien en niet altijd volgas optrekken. Ook niet meteen kilometers volgas rijden. Voor de rest kan je gewoon scheuren wat je wilt.
Ooit een sprinter blokje 1000km zien rijden?Dopje olie er door doen en gewoon knallen. Zo heb ik meerdere cilinders "ingereden" en gaat gewoon prima. Inrijden is alleen om het rauwe er af te halen, maar wat denk je dat hij de eerste 10 seconden al doet bij stationair? Plus dat het een alu cilinder is en die nicaseal wand is kneitershard. Gaat je écht niet kapot.
Plus voor al jullie inrijders, ooit een sprinter zien inrijden?
Tomos heeft slechts vier 70cc cilinders: Airsal, DMP, Maxwell en Parmakit. Airsal, DMP en Maxwell zijn eigenlijk 65cc met een boring van 44mm. De Parmakit is 70cc met een 45mm boring.70cc is toch gewoon 70 cc70cc voor tomos is altijd 65 echte cc, dus die kop past gewoon.
Wat inrijden betreft; Extra dopje olie door de tank, goed warmdraaien en niet altijd volgas optrekken. Ook niet meteen kilometers volgas rijden. Voor de rest kan je gewoon scheuren wat je wilt.![]()
Alleen de boring van de 70cc cilinder en 65cc kop zijn het zelfde.
: 44 mm
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten