Wat is het bouwjaar? no idea.. 2005?
Sinds wanneer speelt dit probleem? Eergisteren
Wat is het probleem? Tomos loopt bij 1x kicken, bij gasgeven valt hij direct uit.
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? Andere carburateur erin laten zetten..
Beste mensen,
Ik heb nu sinds een kleine 1,5 jaar een tomos A35. Zo ongelofelijk veel problemen mee gehad dat ik het onderhand zat begin te worden maar goed.. dat terzijde..
Woensdag-avond ging ik snachts om 2 uur terug van een maatje richting huis. Na ongeveer 500meter rijden viel m'n tomos uit. Ik dacht dat het de benzine was aangezien hij op dezelfde manier uitviel als wanneer mijn benzine op is.
Paar keer geprobeerd te kicken maar Tomos deed mooi niets meer. Dus dat werd een uurtje naar huis lopen.
Nu probeerde ik hem gisteren te starten en dat lukte. Bij 1x kicken loopt hij altijd prima. Echter was het nu dat ik ging zitten na het kicken, ik gas gaf en m'n tomos direct uitviel.. Hij gaf een hoop power maar zakte meteen in.
Nu heb ik twee linkerhanden en totaal geen technisch verstand van brommertjes dus in die 1,5jaar heb ik altijd een maatje van me opgeroepen die altijd kwam kijken.. Hij weet het nu ook ff niet dus vandaar dat ik het hier ga vragen..
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Nogmaals, ik heb totaal geen verstand van brommers dus graag uitleg in jip en janneke taal

Thx in advance..