Welke Tomos model heb je? s25
Wat is het bouwjaar? 2005
Sinds wanneer speelt dit probleem? zie omschrijving
Wat is het probleem? zie beschrijving
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? nee nog niet.
hallo allemaal,
ik heb een vraagje over een uitlaat. het gaat om een tecnisgas next r. ik heb van een maatje een next r gekregen. maar deze past niet op mijn tomos, althans hij past wel op de clinder maar de ophanging komt totaal niet overeen. hij zit er veels te ver boven, nu heb ik een beetje zitten rond kijken op internet en nu zie ik dat er best een paar verschillende versies zijn van deze uitlaat. maar mijn vraag is welke moet ik nou hebben. die next r die ik gekregen had daar moest ik de voetsteunen er voor af halen om en lekdicht te krijgen bij de cilinder, en dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling.. deze uitlaat had ook 2 bochten zeg maar een beetje een s vorm, en ik moet er volgens mij eentje hebben met net zo'n zelfde bocht als een standaard uitlaat.
nu heb ik op deze site zitten kijken
http://www.tomoshop.nl/catalog/motordel ... 80_87.html maar daar staat nergens s25 bij.. alleen maar a35 en streetmate. dus mijn vraag is, is er wel een tecnigas next r voor mijn tomos die ik gewoon op de normale ophanging op kan hangen, en zoja welke moet ik dan hebben? want op die site zijn alle fotos hetzelfde lijkt wel, allemaal met een soort van s bocht..
heeft iemand hier ervaring mee? ik hoor heel graag van jullie!
gr. Sander