Welke Tomos model heb je? a3
Wat is het bouwjaar? 1980/2008
Sinds wanneer speelt dit probleem? Sinds ik het nieuwere blok heb
Wat is het probleem? Kort gezegd Tomos loopt goed stationair maar maar stottert aan top (brrrrrrrrr, teveel benzine) en met licht aan rijd hij harder (ongeveer 5kmper u) maar wordt de haperen meer hakkend als of hij te weinig benzine krijgt, alsof benzine kraan dicht staat. Daarnaast is er als er geen licht aan staat plofjes uit de uitlaat.Daarnaast bij het wegrijden zonder licht aan moet ik de choik gebruiken bij het wegrijden omdat hij anders te weinig benzine krijgt, (bwuap). Mijn setupp is een 2008 blok op een 1980 frame met licht, 70 airsal, 15mm bing, aangepast 15mm spruitstuk en een fuego uitlaat. Ik heb daarnaast sproeier 66 tot en met 80 gehad maar met sproeier 70 rijd hij relatief het beste. Ik heb veel geprobeert en er is veel aangepast, onder ander is de bobine ook al vervangen.
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? teveel
Welke Tomos model heb je? a3
Wat is het bouwjaar? 1980/2008
Sinds wanneer speelt dit probleem? Sinds ik het nieuwere blok heb
Wat is het probleem? Kort gezegd Tomos loopt goed stationair maar maar stottert aan top (brrrrrrrrr, teveel benzine) en met licht aan rijd hij harder (ongeveer 5kmper u) maar wordt de haperen meer hakkend als of hij te weinig benzine krijgt, alsof benzine kraan dicht staat. Ook als er geen licht aan staat komen er plofjes uit de uitlaat.Daarnaast bij het wegrijden zonder licht aan moet ik de choik gebruiken bij het wegrijden omdat hij anders te weinig benzine krijgt, (bwuap). Mijn setupp is een 2008 blok op een 1980 frame met licht, 70 airsal, 15mm bing, aangepast 15mm spruitstuk en een fuego uitlaat. Ik heb daarnaast sproeier 66 tot en met 80 gehad maar met sproeier 70 rijd hij relatief het beste. Ik heb veel geprobeert en er is veel aangepast, onder ander is de bobine ook al vervangen.
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? veel
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?