Allereerst bedankt voor je reactie, de kleur van de bougie is gewoon grijs/lichtbruin, ik zal morgen nog even de deotest doen, al weet ik bijna zeker dat hij nergens valse lucht trekt, althans alle pakkingen zijn vernieuwd en heb zelfs vloeibare pakking tussen carb en spruitstuk gedaan, maar ik zal het even proberen.vraag 1: gewoon met een deo busje langs alle pakkingen spuiten op ongeveer 10cm afstand van de pakking
vraag 2: het kan zo zijn wat ik denk dat je hallogeen lampjes niet genoeg stroom van je ontsteking krijgt door het lage toerental. hier is niet zoveel aan te doen.
vraag 3: dat kan komen door een kapot vraagteken veertje het is meestal een teken dat hij kapot is. in de wiki staat hoe je hem moet vervangen en hoe je kunt zien of die kapot is.
vraag 4: dit is redelijk normaal maar als je valse lucht hebt kan het een oorzaak zijn dat hij daarom "slechter" start dmv een slechte lucht benzine verhouding. maar wat is de kleur van de bougie? daar kun je veel aan zien of hij goed afgesteld is
[ Post made via Mobile Device ]
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 2 gasten