Trommel remmen zijn nog wel behoorlijk goed, mits ze goed zijn afgesteld enzo.das een goede tip![]()
Vooral omdat de nieuwe voorvork ook op de krachten van een schijfrem berekend is.
Ook vind ik het slim om je remmen aan te passen want de tomos remmen zijn erg aan de zwakke kant
Da's een goeie!Je kan ook een 2e hands Revival of Streetmate voorvork kopen waar de hele handel al aan zit.
Vast zittende remmen heeft te maken met onderhoud, of bedoel je dat niet? stilstaande/blokerende wiel krijg je ook met schijfrem tenzij je er ABS erop heb zittendit staat allemaal in de wiki.
ik vind dit een goed idee rem schijven maar er moet achter 1 op dan waag ik me er aan. heb een hekel aan om met voorrem te remmen. ben in 2.5 jaar dat ik rijd 2x onderuit gegaan door een blokkerende voorrem dus dat laat ik me met een schijf rem niet gebeuren en je voorwiel heeft minder druk dus die schiet makkelijker weg dan een wiel onder je kont
[ Post made via Mobile Device ]
dit staat allemaal in de wiki.
ik vind dit een goed idee rem schijven maar er moet achter 1 op dan waag ik me er aan. heb een hekel aan om met voorrem te remmen. ben in 2.5 jaar dat ik rijd 2x onderuit gegaan door een blokkerende voorrem dus dat laat ik me met een schijf rem niet gebeuren en je voorwiel heeft minder druk dus die schiet makkelijker weg dan een wiel onder je kont
[ Post made via Mobile Device ]
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten