Wat is het bouwjaar? Lang geleden
Sinds wanneer speelt dit probleem? Niet precies bekend
Wat is het probleem? Koplamp stoort, ene keer zwak andere keer fel.
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? ....
Ik rij op een tomos A35 met ronde koplamp.
Ik heb gisteren, zowel achter, als voor, de lampen van de tomos moeten vervangen.
Nieuwe lampjes gehaald, erin gedraait, alles zit weer goed en kan (Lees; mag) weer in het donker rijden.
Nou had ik de goede hoop dat er een probleem wat er al langer met de verlichting is nu wel opgelost zou zijn, doordat
ik de lampjes vervangen heb, maar dit blijkt niet zo te zijn.
Continue als ik rij, gaat de verlichting (zowel normaal, als groot licht) van zwak naar fel, (soms houdt het felle licht een hele tijd vol) en erna verzwakt het weer, en dit is op echt willekeurige momenten, dus niet zo zeer als ik harder rij of als die warm is! Nou heb ik een paar keer, wanneer het licht van zwak naar fel ging, het licht uit en aan gezet waarop het licht weer zwak is, en na een tijd weer fel wordt.
En het eerste stuk rijden is het licht altijd zwak!
Wie weet iemand die weet wat er aan de hand is, of hoe ik daarachter kan komen!?!
(Wil graag even melden dat ik een redelijke amateur ben op tomos gebied, sleutelen zelf is geen probleem, maar ben denk ik niet zo technisch aangelegd als de gemiddelde forum-bezoeker/gebruiker hier!