ik heb een tomos a3 s25 met hieronder een a5 blok met 65cc
aangezien dat mijn brommer 75 echte km loopt op de testbank vind ik dit wat te hard gaan voor een snorbrommer
in eerste instantie dacht ik om de tomos om te laten keuren bij de rdw
echter moet deze dan origineel zijn en aangezien ik er geen originele onderdelen van heb is dit erg duur
ook kwam ik er vandaag achter dat ik met het voorbereiden voor het spuiten een aantal jaar geleden het frame nr voor de helft weggeschuurt heb met de slijptol
deze komt dus nooit door de keuring heen
zodoende dat ik vandaag een gebruikt frame heb gekocht op 45km kenteken
deze ga ik deze week stralen en spuiten
maar nu laat ik het frame nr hopelijk staan

echter vraag ik me af welke verschilen er tussen de 2 frames zitten
het nieuwe frame is van een tomos a35 hba
ik zag al wel dat de metalen voeten platen niet pasten maar hier maak ik van aluminium wel een verloop strip voor
andere gat maten voor schroeven namelijk
maar zijn er nog meer verschillen
op het eerste gezicht ziet alles er hetzelfde uit maar wellicht weten jullie meer hierover
alvast bedankt
gr ruud
ik heb de tomos a3 zelf in 2005 laten keuren bij de rdw dus deze is 100% legaal ondanks het foutje van het frame nr