Waar kan dit gedaan worden? En rond welke prijs ligt dit? Want wil er het liefst niet te veel aan uitgeven. Heb het namelijk niet heel breed als studentjeLaat er een helicoil inzetten. Dit is een vervangende schroefdraad. Wordt vaker gedaan bij motorrevisie. Is wat duurzamer dan teflontape oid.
Had Bruno het toch bij het rechte eind![]()
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt? Twee bouten? Dat van dat pakkingsringetje is geen verkeerd idee. Lock Bond werkt inderdaad ook niet zoals hoort..lock bond zet alleen de moer vast. Dan krijg je weer problemen als je olie af wil tappen.
Zoek eens een bout met een ander soort schroefdraad. Twee van kopen. Met de ene draai je er nieuw schroefdraad in en de ander gebruik je weer als...bout. Voor de zekerheid kan je er nog een extra pakkings ringetje op de moer zetten. Die kan je zelfs zelf maken door eentje te knippen van karton en dat een nachtje in de motorolie laten weken.
Probleem hier is, is dat een imbusbout dol is, kwam ik zojuist achter. Helaas gaat met zo'n tomos niet alles probleemloosevt 2e hands carterkapje van een sloopblokje? zo heb ik de mijne ooit gesloopt bij het verkeerd aandraaien van de bouten en toen voor weinig een nieuwe kap gekocht via marktplaats...
Nee helaas niet.. Heb al heel wat geprobeerd, en ben een beetje ten einde raad:vertel mij wathahaha is het al opgelost?
Ja ik denk dat dat het wordt. Eerst proberen een gleuf te slijpen zodat ik misschien met een platkop hem los kan draaien en anders de kop afslijpen. Want ben bang dat het een nieuwe carterkap wordt.Ook eens een dolle inbuskop gehad.. Geen pretje. Heb toen voor een 10tje een minislijper gehaald bij de Action en de hele kop er af geslepen. Vervolgens de kap er af gehaald en kon de rest van het boutje er zo uit halen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 7 gasten