Krijg de brommer van mijn zoon maar niet aan de praat.
Enige weken geleden hebben we de brommer geheel opgeknapt en alles uit elkaar gehaald en alles opnieuw gespoten en onderdelen die aan vervanging toe waren vervangen.
Ook heeft hij er nieuwe uitlaat onder, wat zo'n goedkoop expansie uitlaatje is volgens mij. (zie foto)
Type :S25
Jaar :1992
Cilinder : A5 (is een standaard 50cc)
carburateur :SHA 14 12 P
Sproeier : onbekend
Na twee weken is de brommer nadat hij het goed gedaan heeft mee opgehouden onderweg en is hij naar huis komen lopen

Wanneer ik hem probeer te starten met choke dan hoor je een duidelijk whoaapp, en gaat het niet lukken. Als ik hem dan even een paar minuten laat staan (anders gaat het echt niet lukken) en probeer het zonder gas te geven en zonder choke dat wil hij heel even aanslaan en kan ik met de gashendel hem aan de praat houden op hoge toeren, als ik hem dan wat zachter wil laten lopen dan valt hij ineens stil van het een op het ander dus niet eerst pruttelen ofzo maar gelijk whoaapp

de contactpuntjes hem ik schoongemaakt met remmenreinger en een watte staafje (ze waren erg vies overigens. maar verder heb ik nooit aan de ontsteking gezeten dus ook niet losgemaakt ofzo omdat dit niet mijn sterkste punt is.
De carburateur heb ik wel los gehad en ook zo goed als mogelijk schoongemaakt het kleine rubber ringetje tussen spruitstuk en carburateur zit er gewoon in.
de bougie geeft een mooie blauwe vonk en de bougie is na het kicken ook nat van de benzine en als deze is opgedroogd is de bougie bruinig van kleur, wel is de nieuwe zuiger op de kop er zwart geworden waarvan in niet weet of dit normaal is. (hij loopt soms ook als ik op het juiste moment gas geef bij kicken, maar kan hem alleen aan de praat houden op hoge toeren.
de luchtfilter is er een die onder je frame zit met zo'n metalen gaas ding in je carburateur, ook deze heb ik gereinigd en is volgens mij lucht dicht met die sluitring.
Hebben jullie een idee waar ik het moet zoeken, de deo test heb ik ook gedaan maar kan dat alleen op hogere toeren doen en weet niet of ik dan ook verschil zou moeten merken.
De krukas keerringen heb ik aan beide zijde vervangen omdat ik dacht dat hij mss daar valse lucht zou trekken, alhoewel ik er niet zeker van ben dat het valse lucht is.
Bougies heb ik verschillende geprobeerd.
De bobine heb ik rechtstreeks op de zwarte kabel uit het blok aangesloten om sluiting in bedrading uit te sluiten.
Jullie mss enig idee of tips waar ik moet beginnen ?
Groet,
Robert