hoi ik heb een tomos A35 het is een oud ding maar , ik wou weten wat ik er aan kan doen om me bougie koffie bruin te maken hij is nu telkens zwart. kan iemand me het uitgebreid uitlegen
je weet waar je carberateur zit?
hier zit een zwarte vlotterbak onder, deze moet je losschroefen en daarin zit je sproeier, deze moet 1 of 2 maatjes kleiner.
wat voor uitlaat heb je?
nou als je dan std uitlaat hebt en je wilt je sproeier verkleinen waarom zou je dan niet meteen een snellere uitlaat kopen, dat is makkelijker dan je sproeier veranderen.
Je gaat met een snelere uitlaat ook meteen wat sneller en je bougie kleur wordt ook meteen goed.
een zwarte bougie ,houd meestal in dat je een te groote sproeier hebt.
maar het kan ook dat jou meng verhouding niet goed is.
dus wat voor benzine tank je en hoeveel olie meng je??
Volg dan even deze stappen en kijk welke maat er nu inzit.
je weet waar je carberateur zit?
hier zit een zwarte vlotterbak onder, deze moet je losschroefen en daarin zit je sproeier, deze moet 1 of 2 maatjes kleiner.
wat voor uitlaat heb je?
dit is een carburateur en daar waar een rondje om heen staat dat is je vlotterbakje daar in zit een sproeier en dit is een sproeier
waar het pijltje staat bij 1 die met je los draaien en aan de andere kant zit er nog 1 dan moet je de sproeier maar bekijken die staat bij eerste foto op in eht rondtje boven op