Gister heb ik mijn voorkapje gespoten en mijn brommer ga ik binnenkort (heb nog maar 3 weken school) spuiten.
Setupje:
Dellorto 15/15 Carb
Technigas pijpje( Ja ik weet het zit Laser sticker op

Achter 24 tandwiel
Optisch:
Halogeen voorkapje
Lexus achterlicht
Chrome veren
Chrome zijstandaard
Carbonnen handvaten
Aero voorspatbordje

UPDATE 1
Nou hier zijn de fotos dan:
Voorkappie als hij brandt

In zijn volle glorie

Andere hoek

zoals je je ziet moet ik nog een paar dingetjes doen:
-Achterbrug spuiten
-Stuur spuiten
-Aero spatbordje in goeie wit spuiten
-Rubbers vervangen
-Demper ook waarschijnlijk wit spuiten(wat vinden jullie hier van ?)
-Andere handvatten
-Zadel en zitje wit bekleden
Update 2
ja daar ben ik weer.
Ik heb weer wat nieuws op mn tosser. Ten eerste zijn mijn harmonikarubbers eraf. En ten tweede is dit het:

Morgen werken heb ik weer geld en dan haal ik waarschijnlijk een 15/15 carb.
UPDATE 3
Nou tikken hoor ik nog en denk dat het aan mn zuigerveren licht dus die meot ik vervangen. Ik kon via een maat van me een nieuw DMP 50 cc snel cilinder kitje krijgen dus deze gekocht. Ook tijdje geleden nieuwe banden dr op gezet met witte letters (foto's volgen nog)
Mn collega wilde hem dr wel opzetten voor me dus vanmiddag wezen kutten maar helaas.... Eeerst ging de cilinder er moeilijk af en toen bleek dat me spruitstuk tegen mn benzinekraantje kwam

Hier wat foto's van me cil kitje(sorry voor niet top kwaliteit maar zijn gemaakt met mn nokia n73)

Update 4
Hij zit er op en het rijd heerlijk. Maar tog niet egt top. Denk dat ik vaNdaag of morgen ff mn 28 tandwiel dr op knal maybe rijd dat beter maar we zullen zien. Foto's volgen nog.
Update 5
Gister was t op mn werk rustig. Moest voor mn collega ff een benzine kraan halen voor zn zundapp bij de lokale brommerboer. Dus dacht joh laat ik gelijk vragen wat een bromkop kost. 45 euro voor een originele bromkop maar een hogedruk kop was 25 euro. Deze dus gelijk ook megenomen. Omdat t nog steeds kut weer was en dus ook rustig ff mn hogedruk kop dr opgeknald en hij rijd nu als een tiet. 28 achter tandwiel dr niet opgezet want die hd kop compenseert dit weer.
Morgen maak ik dus foto's heb nog geen tijd gehad.
Als t binnenkrot weer wat beter weer is ff weer mn tosser bij spuiten om schade weg te halen. Ook ga ik denk mn uitlaat chroom maken.
Tot de volgende update !
Update 6
Hier bij dan de foto's. Kwaliteit niet super maar komt doordat ze met mn telefoon zijn gemaakt. Spatbord is zwaar beschadigd door slecht spuitwerk omdat ik um snel wilde spuiten

Mn tosser emt nieuwe bandjes en nieuw cilinder kitje + hd kop

Nieuw cilinder kitje + hd kop

UPDATE 7
Vorige week dinsdag een schuiver gemaakt met mn tomos

Omdat ze bij de brommerboer geen witte remhendels meer hadden, heb ik een zwarte meegenomen. Ik had laatst chroom spuit set gekocht dus even mn remhendels chroom gespoten. Hier onder het resultaat:

Van de week ff mn uitlaatje opknappen en mn demper ook zo spuiten. Verder heb ik ff bandenmarker gekocht, dus de letters zijn ook weer mooi wit.
Tot de volgende update !
UPDATE 8
Ik zaterdag naar werk op mn tosser...in eens schudden...KLENG!!! Ketting er af..ik inde pauze gekeken of ik hem er op kon leggen was hij tussen mn voortandwiel geslagen dus die kreeg ik niet los:
S avonds kijken om mn carter kap er af te halen...een boutje dol :S
Vanochtend weggebracht naar de brommerboer om de hoek...gozer ken ik want die krijgt van mij korting op mn werk:P...dus uitboren+tappen was 10 euro..gelij kdr achter aan zei die dak mn tandwielen en ketting en nog is mn kering moest vervangen wat neer kwam op nog zon 70 euro dr bij:S Dus ik zegt nou dat doe ik zelf wel boor alleen maar uit..ik haal um op zegt hier alles vervangen mag mee voor 28 euro dus ik weer happy en mn tosser rijd weer:D
Gelijk nieuwe led achterligt dr opgepleurt morgen ff foto van maken:D
Update 9
Van een maat van me een DMP gekogt...Ik moet zeggen geen miskoop.
De Technigas trok in zijn 1e versnelling sneller maar zodra de DMP in zijn 2e versnelling komt...dan blijft hij doortrekken...
Snelheid gister gemeten via de scooter van een maat van me...met de technigas gaf hij eerst nog 50 km/u aan en nu met de DMP 60 km/u..
Mooi geluidje..dus ja ben tevreden.
Update 10
Op me werk ff mn tosser gewassen en ff autowax gepakt van mn werk

Hier bij wat fotos van mijn tosser en van mn collegaatje
Mn tosser in de zon

Mijn tosser + collega + collega zn tosser

UPDATE 11
Ja hoor weer is problemen met dat k*t ding:S
Wilde vanmorgen naar werk...kleng...tomos rijd rustig uit...starten...niks meer:S
Nou op werk maar is kijken wat het is:
- Hij vonkt
- Hij krijgt benzine(sproeier en carb schoongemaakt)
- Te weinig compressie(collega hield uitlaat digt en ik kon kicken)
Dus ik dacht ff nieuwe zuigerveren er in...blijkt nou....aan beide kanten waar de spoelpoorten zitten, dikke groeven in mn zuiger en 2 groeven in mn cilinder:S
Morgen dan maar weer met standaard cilinder rijden :S
CONCLUSIE: Lever 10 tje extra in voor betere cilinder want DMP is egt bagger :s (alleen uitlaat is goed

UPDATE 12
Ja mensen weer een updatje aan de optische kant.
Ben begonnen met spuiten en ben ondertussen al 3/4.
Hier bij de eerste foto van mn velg:
(Ik meot de band nog sgoonmaken

Hij is af hier bij de eerste foto:

Hierbij dan een wat duidelijkere foto(nog steeds geen goede kwaliteit maja komt door mn nokia n73)