Hey hellracer.. ik zie dat je uit wijchen komt?met 70cc kan je ook rustig aan doen hoor...
HIer heb ik al meerdere keren om gevraagd!!! maar waar kan je dat spruitstuk halen dan... ik heb namelijk ook geen plek voor een recht spruitsuk!!Meestal als je een cilinder koopt zit er al een zuiger bij, geen probleem dus.
Je kan een 15mm carb. kopen en je spruitstuk onbegrenzen.
hiervoor is de PB uitgevonden.Hey hellracer.. ik zie dat je uit wijchen komt?met 70cc kan je ook rustig aan doen hoor...
Ken je dan misschien Sven Fischer?
Mare.. Wat heb ik allemaal nodig was eigenlijk meer de vraag, ik denk cilinder / zuiger / groter spruitstuk / nieuw carb.?
vergeet ik nog iets?
Hiervoor zijn mods uitgevonden die dat zeggen. Je hebt al eerder waarschuwingen gehad voor modgedrag..hiervoor is de PB uitgevonden.
Nee, het zal zo al aardig lekker rijden. Welke uitlaat ga je erbij gebruiken? De standaard brom uitlaat?heb tot dusver::
[img]foto[/img]
als ik mijn spruitstuk nu doe onbegrenzen. Heb ik dan nog meer nodig?
Heb nu een hunter uitlaat,Nee, het zal zo al aardig lekker rijden. Welke uitlaat ga je erbij gebruiken? De standaard brom uitlaat?heb tot dusver::
[img]foto[/img]
als ik mijn spruitstuk nu doe onbegrenzen. Heb ik dan nog meer nodig?
nop volgens mij toch echt een proma.. eentje met zon dikke bocht uit cilinder en dan lange pijp naar potjealles is beter dan een hunter![]()
PROMA? circuit
geen techno?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten