Ja hij is splinternieuw waarom dan gaan verbouwente standaard
Ja dat mandje is er al af hoor hahaecht origneel , erg mooi! maar haal minstens dat mandje eraf en doe er een andere uitlaat + lexuslicht (past goed bij de rest van het witte) op
Ja ik had al gebeld voor andere handvaten maar ik weet niet welke.. Ik kan dat zelf er niet opzetten dus dat laat ik door Fejo doen.. Want aan de rehterkant zit ook je gas enzomijn tomos is ook nieuw , maar kvind ze als ze helemaal orgineel zijn superlelijk...
koop ook ff andere handvatten en een zijstandaard! stickers mogen er van mij ook af...
ander uitlaatje staat ook wel vet
Kijk dit is allemaal erg leuk..lexuslamp:
uitlaat:
techo cc ofso
en als je niet zo krap bij kas zit zou ik een homoet uitlaat nemen, maakt erg mooie geluidje en erg goede kwaliteit.
Is die uitlaat de duurste? :S Kan ik me nie voorstellen..?Ik zou alleen een andere pijp nemen, zoals een brom uitlaat en een kleiner achtertandwiel 31 ofzo dan ga je al 35 km/u
Die uitlaat is nogal de slechtste en duurste die ik ooit gezien heb.
1. Die slinger bocht knalt overal tegenaan.
2. Na een tijdje zit heel dat kleine pijpje voor rotzooi en kan je alsnog een andere uitlaat kopen.
3. Zit ook nog eens een kathalisator in die nogal je motervermogen tegen houd.
Met een brompijp zal die ietsie harder lopen en minder gezeik met je uitlaat.
Zelf jij, ja zelfs jijKijk dit is allemaal erg leuk..lexuslamp:
uitlaat:
techo cc ofso
en als je niet zo krap bij kas zit zou ik een homoet uitlaat nemen, maakt erg mooie geluidje en erg goede kwaliteit.Maar als je een meisje bent en totaal niets van brommers af weet is het een dure hobby om um telkens naar een scooterzaak te brengen voor alles wat je eraan wilt veranderen..
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 2 gasten