ik heb een tomos , tis een tomos sport 'R ik heb hem 2 jaar geleden gekocht van een maat van me toen die een vastloper had.
nou ben wat gaan rijden en shit toen ik 15 was maar op een mooie zonnige dag werd ik aangehouden ^^
naja, geen certivicaat, geen helm, niet verzekerd + te hard rijden...allemaal leuk en aardig kreeg ppaar weekies later sacties binne , bij mekaar: € 80 , dit viel reuze mee . maargoed toen ik werd opgepakt hebben me ouders de brommer achter slot en grendel gezet

maar nu 2 weekies terug heb ik em weeropgehaald en gisteren verzekerd

maargoed er zit nu een powerfilter op en een bullet uitlaat waardoor die op z;n top 67 haalt op autoteller dit is wel fcking vreemd want verder hebk nix gedaan LOL
dus ik ga hier wat ervaring opdoen met tomosjes want daar weet ik nog niet ALLES vanaf, soals egt selftuning niet onderdele erop sette bedoel ik dan maar cilinder, spoelpoorten, squich ,ontsteking blablabla
ik ga er best veel aan veranderen ook al vind ik em self er ook al wreed uitsien ! ^^
ik post strax een pic. want was ik vergeten !! desze foto is de standaard zoals ik hem in het begin kocht(egt TOTAAL standaard)

mzzzl
hier update-tje, foto's van me tomos soals die nouw erbij staat:

was ff kutte met de groottte van de foto's klote imageshack!!

enz enz

blabla

cabarateurtje
ik hoef geen blabla, wat istie lelijk te horen !

maarja,verandere kost geld en dat heb ik op dit moment niet egt

moet so namelijk 350 euro betalen voor me minibike

ben wel al aant kijken voor goedkope onderdelen van het frame(weetnie hoe dit stuk heet) segmaar dat stuk achter dat aan de vering loopt zo'n vormpje:
_________
WIEL !!|
-----------
ditzou ik erg vet vinden als dit chrome kan,
dan krijg ik van een vriend andere velgen, lexus lichtje natuurlijk , die oerlelijke-kapotte-km.teller mot er ook maar is af

maar tog wel ong. 60/65 rijden wat ik nu dus nog doe maar moet sneller acceleren

-carters laten stralen , wie weet polijsten ik sie het wel eerst kiezen welke kleur ik m'n frame eens gaat spuiten!

oftewel tot de volgende update !
mzzl
-----------------------------------------------------------------------------------
hallo hallo,
ik heb een lexus achterlichtje gehaald, en chromen achtyerveren zijn onderweg evenals spuitbussen namelijk ik de brommer toch eerst maar gaat spuiten.
motorisch vind ik em toch maar best ik heb ander tandwieltje gehaald wat er nu opzit is voor 26 en achter 22 dus dat die 70 gaat in me eentje is niet gek.
heb nu een 30 achtertandswiel bestelt hoop dat ik stukken sneller opzal trekken maar niet teveel verlies op top.
PROBLEEM: mensen! ik ging gisteren terug met me tomos naar huis maar ik zet de tomos aan en WTF hij wilt opeens volgas ervan door watik zelf als minder prettig ervaar cker wnnr men nogal wat opheeft

ik heb de cabarateur al opgemaakt bij de gasschuif en naar mijn mening blijft deze niet hangen. me gas beweegt gewoon goed heen en weer geen gedoe maar toch WTF met de choke AAN gaat die aan en wilt die volgas weg .
met de choke DICHT gaat me tomos opeens helemaal niet meer aan

zal zodadelijk fotos plaatsen!
Gr
---------------------------------------------------------------------------------