Het verhaal
Dussss ... lang lang geleden, uit de tijd dat je nog kon zeggen dat je de oorlogmee had gemaakt moest ik stage lopen, ik leer voor hoog opgeleide bouwvakkert, dus na een dag klussen gingen we terug naar de zaak, stonden we nog even te praten: je heb een mooie brommer Leon. Joah dat weet ik … Ik heb er nog wel 1tje voor je.
Hebben is goed … zo gezegd zo gedaan, de beste man kwam em die dag daarop zelfs bij me thuis brengen, 2 kickjes en hij liep. Hulde

Van
In eerste instantie was het plan verkopen, maar dat ding had jaren in een rottend schuurtje gestaan en reed nog prima eigenlijk, dus nieuw plan: afraggen en op de meijerblis (das een soort paasvuur, maar dat op 31 april, ouwe Texelse traditie)

Op de achtergrond de armypuch, is dus al een tijdje terug ...
Tot
MAARRRRR ... het is en blijft een Tomos, dus toen begon de vernedering..
Gemonteerd was:
- Ducktape booskijker
- Bloem corsage (van plastic uiteraard)
- Snelle malossie stickers ( onder het mom van: allus MHR)
- Houten tulpen bij de voorvork en achter rekje
- Een oud geel potje met vlammen er opgetekend

Ook presenteer ik U ... (tromgerovel op de achtergrond)
mijn uber helm voor bij de Tomos, uiteraard versierd met een snelle sticker, in combinatie met: I love ... (afkomstig van zon sticker van I love recht rijden). uiteraard ook een crossbril, met geel plastic EN ...... vlammen (Met merkstift er opgekalkt)

Naar
Op eens had ik me bedacht dat het toch best wel een makkelijk brommertje voor erbij is, dus laten schouwen en uit elkaar getrokken, ligt inmiddels al weer v.a. de bouwvak uit elkaar

Maar och ... het begint wat te worden
De foto's

Met 2 euro knikker busjes van de Action

Update 03/06/2007
Na 4 maanden eindelijk de tijd en zin gevonden om door te gaan, stond al die tijd gewoon naast me bureau, snap niet dat ik er overheen keek =-)
Velgen en trommel dingen gespoten, zootje klere werk :V
meeste is nu toch wel gedaan, nog een paar kleine dingetjes bij mekaar skarrelen, en ik kan beginnen met opbouwen. Zal eens tijd worden =-)

lekkáh onduidelijke foto's maar dat boeit me helegaar niets :V
Update 02/07/2007
Nouw begint het eindelijk wat te worden

Dingen te doen lijstje:
- Nieuwe gas en rem kabel halen
- Andere motorschermen regelen
- Cilinder + kop stralen, en in de hittebestendige verf dompelen, zwart offcourse (dat stralen gaat Erik(zonder C) doen, hij weet het alleen zelf nog niet)
- Andere uitlaat regelen, zonder roest ophopingen, en ook in de verf hangen
- Groot licht lampje maken
- Kenteken er op bouwvakkeren
- Ben waarschijnlijk wel iets vergeten.
- Hard raggen =-) blijft tenslotte wel een Tomos
brand los, alleen lief comentaar gewest

Update 23/11/2007
Opzich, voor een Tomos ....

Cilinder, kop en uitlaat even in de hittebestendige verf gezet, opzich begind het zo wel wat te worden =-))